Watsons İyilik Hareketi Herkesi Daha İyi Bir Geleceğe Çağırıyor!
Sürdürülebilirliğin çevresel, sosyal ve ekonomik tüm boyutlarında sorumluluk alan Watsons, VR teknolojisi ile oluşturduğu sıra dışı ve eğlenceli deneyim platformu ile dünyamızın güzelliklerinin korunması ve sürekliliğinin sağlanması konusunda farkındalık yaratmayı hedefliyor.
Tüm dünyanın ortak sorunu olan iklim krizi ve ormansızlaşma ile birlikte misyon, çaba sarf etmektir. Watsons, üretim süreçlerinden organizasyonel süreçlere kadar her aşamada sürdürülebilirlik vizyonuyla hareket eder.
Sanal gerçeklikle doğayı keşfedin
Bir deneyim markası olan Watsons, #WatsonsGoodnessMovement Sustainability VR Hub deneyim platformu www.watsonsgogreen.com/vr-tr kapsamında müşterilerine sürdürülebilirlik konusunda bilgilendirici içerikler ve ipuçlarını eğlenceli bir biçimde sunuyor. Ocean, Earth, Forest, Watsons Sustainable Life ve Earth Day odalarından oluşan deneyim platformunda doğayı korumak ve daha sürdürülebilir bir dünya yaratmak için değerli bilgiler, eğlenceli oyunlar ve testler yer alıyor. Proje kapsamında Instagram sayfasında özel bir filtre oluşturan Watsons, filtrede yer alan bilgilendirici mesajlarla farkındalık yaratmayı hedefliyor.
Watsons, dünya çapında 2.000 tondan fazla karbondioksit emisyonunu dengeliyor
“Herkes için, her yerde daha sürdürülebilir ürünler” sunma misyonunun bir modülü olan Sürdürülebilir Yaşam çalışmalarının sayısını dünya çapında 8.000’e çıkarmak. Watsons, 2.000 tondan fazla karbondioksit (CO2) emisyonunu dengeleme sözü vererek, sürdürülebilirlik taahhüdünü güçlendiriyor.
İklim değişikliği ile mücadelenin herkes için acil bir öncelik olduğunu belirterek, Watsons Avrupa ve Asya CEO’su Malina Ngai,“ Dünya çapındaO Önde gelen bir sağlık ve güzellik perakendecisi olarak, müşterilerimiz için iyilik yapma konusunda büyük bir gücüz ve gezegenimizde etkili bir değişiklik yapmada önemli bir rol oynuyoruz. Watsons olarak çevresel zorluklarla mücadele etmek için doğa temelli çözümlerle karbon denkleştirme projelerimize yatırımlarımıza hız kazandırıyoruz.”dedi.
Watsons “sürdürülebilirliğe” odaklanıyor
Watsons Türkiye, Sürdürülebilir Yaşam kategorisinde; Doğa dostu eserlere, sürdürülebilir bileşenlere/malzemelere, yeniden doldurulmuş/yeniden kullanılmış/değiştirilmiş eserlere ve sürdürülebilir ambalajlı eserlere yatırım yapar. #WatsonsIyilikHareketi Sürdürülebilir Yaşam Eserlerini Tercih Etmeye Çağırıyorsloganıyla sunuldu. 1.000’e yakın Sürdürülebilir Yaşam Yapıtı ile müşterilerine çevre dostu eserler sunmayı, bu eserleri mağazalarda ve online kanallarda öne çıkarmayı ve müşterilerini sürdürülebilir alışveriş konusunda bilinçlendirmeyi hedefliyor. Türkiye’de memnuniyet ve özen kategorisinde sürdürülebilirliği benimsemek İlk ve tek perakende markası Watsonssürdürülebilir çalışmalarda tüketicilerin ilk tercihi olmak için çalışmalarını sürdürmektedir.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı